CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, February 24, 2010

kucing oh kucing


  • ni yg buat aku nk sumpah sampeh ni..
  • sblm ni tgk kat bilik org je..
  • ari ni aku pulop kn..
  • adoiiiiiiiiiii...
  • nk mrh bena tp nk mrh sgt..
  • gapo bena aku duk bobok ni..
  • ok,direct to the point..
  • seekor kucing telah membuat pelaburan saham depan bilik aku dan sipi2 kene selipar aku lbh kurang 4ok..
  • kecek cino mlm ni kjut kucimm wat g2..
  • ingt dpn bilik aku ni bursa sham mesia ko eh??
  • nk wat ganow ess??
  • mujur aku dop tohop mg dari tingkat 4 kucim eh..
  • patot r 2 3 ari ni buka p2 blik napok kucim..
  • ado projek bek punya dpn blik aku rupenya...
  • korang2 yg suka kucing then bagi mkn 2,ingt la ckit cni bukan zoo negara..
  • cni tempat org menuntut ilmu...
  • jgn la duk bela kucing kat cni...
  • t balik umah korang bela la byk mane pn...
  • da sgt byk kucing kat blok h ni..
  • nti ade lak yg nk beranaj pinak..tggu mase nk meletop je kucing 2...sape la jd mangsa kucing 2 lps ni..

0 kata-kata mereka:

Post a Comment

|i follow|