CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, August 31, 2010

Online stock trading game spreads across Malaysian campuses!




If you're studying in a Malaysian university or college, you probably already have many friends paying this game. If not, check it out!
When you play, you learn the valuable skill of investing, without the risk of losing money. But, you win real CASH and weekly prizes worth up to RM170,000! It only takes a few minutes a day to play and win.
Which of your friends are in the lead? Which campuses rank the highest right now? When you play... will you know how to trade your money?
Join your fellow students in the OSK Investment Challenge: Campus Edition, and feel the rush of investing virtual money in a real stock market!
This initiative is brought to you by campuses and universities across Malaysia and OSK Investment Bank. Supported by the Ministry of Higher Education

for MORE info

Saturday, August 28, 2010

.tolong kuatkan aku.


  • ya Allah,kuatkan aku.
  • gagahkan aku berdiri di bumi-Mu.
  • kentalkan semangatku.
  • semoga aku maseh mampu berdiri dengan gagah untuk melalui hari.hari mendatang.


::Allah x kan bagi ujian law kita x mampu menghadapinya::

saya.kenal.sayang.saya :)

Untuk kali keseratus lima puluh juta
Mereka tanyakan engkau soalan yang sama
"Eh kenapa kau masih lagi mahukan dia?"
"Apa kau buta, apa kau pura-pura suka"

Di seratus lima puluh juta kali itu
Di depan semua engkau tarik tangan aku
Yang sedang buat muka kosong tak ambil tahu
Sambil ketawa engkau bilang satu per satu

"Dia mungkin bengis seperti singa"
"Tapi dia nangis tonton cerita Korea"
"Dia mungkin keras bila bersuara"
"Tapi dia jelas, jujur apa adanya"

"Aku lagi kenal dia"

Dah lebih seratus lima puluh juta kali
Aku pesan padamu apa yang bakal jadi
Engkau dan aku ada mungkin tidak serasi
Engkau sangat manis, aku ini pula dawai besi

Di setiap seratus lima puluh jutanya
Aku pun dalam hati semacam tak percaya
Apa kau lihat pada aku jujurkan saja
Terus kau cubit dagu aku, sambil berkata

"Saya mungkin baran tak kira masa"
"Tapi saya tahan kalau yang salah saya"
"Saya mungkin saja keras kepala"
"Tapi saya manja bila kita berdua"

"Saya kenal sayang saya"

Buat apa dicerita
Bahagia kita rasa
Biar tak dipercaya
Peduli orang kata

Baju ronyok tak apa
Asal pakai selesa
Berkilau tak bermakna
Kalau hati tak ada

Aku lebih bengis dari sang naga
Tapi bisa nangis semata demi cinta
Suaraku keras tak berbahasa
Kerna aku rimas gedik mengada-ngada

Aku mudah baran tidak semena
Mana boleh tahan angin cemburu buta
Dan aku sengaja tunjuk keras kepala
Aku punya manja, kau saja boleh rasa

Rahsia kita berdua..

Wednesday, August 25, 2010

tag dari puan ika yang rajen mentag saye :)

1. Adakah anda rasa anda HOT???


sangat HOT..;p
sebab baru lepas jalan kaki balik dari fakulti dengan cuaca panas terik..huh,cobaan di bulan puase


2. upload gambar kegemaran anda




3. cerita pasal gambar
bukan fav pon..act 2 1st tyme pakai selendang g kls..dah setaun lebey umr adek selendang tp x penah pakai g kls..hohoh


4. bila kali terakhir anda makan pizza
lupe da bape hari bulan tapi da lame sgt da..x mengidam sgt nk mkn piza.. (:


5. lagu terakhir anda dengar
lagu raye..tajuk pe ntah..x lame lagi kan dah nk raye..


6. apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini
penat nih..rase mcm nk minum air je..
menunggu masa berlalu dgn pantasnye..


7. selain nama sendiri anda di panggil nama apa?
awak..:p


8. tag lagi 8 orang
1.puan sharifah natasha
2.puan sarah
3.puan ayushita
4.puan mira azha
5.puan awin 
6.puan shida
7.puan tiny asakelate
8.pak cik zuki zuka


9. siapakah orang no.1 kepada anda
incik gewe..peneman dikala duka lara..peneman dikala hati gumbira..




10. kata sesuatu mengenai orang no. 5
saye suke tgk die..comel


11. no. 3 ada hubungan ngan siapa
urm..incik puden..tapi sy x kenal beliau..sy hanya knl org no.3


12. bagaimana pula dengan no. 4
mira azha..budak biomed..lecturemate time kuliah parasit


13. pesanan kepada orang no. 6
jangan lupa tegur saye lau jumpe


14. kata-kata cinta tok no. 2
ayoo..sarah, aku saye ko mung..
::berkata-kata sambil menutup mata dan telinga::


15. adakah no. 7 dan 8 punya persamaan?
ade..both kelantanese


16. berikan 5 yang anda tahu tentang orang yang men'tag' anda
dia sumel,santek jugak..kawan incik gewe..ex staf stimik..master student uitm..
betol kan cik ika..


17. persamaan antara kambing ngan lembu?
22 musuk x mandi


18. perasaan anda buat tag ini
rasa suka..boleh hupdate belog


19. apa pendapat anda ttg artis yg rampas laki org tu si M dan si F?
x baek uh..


20. GAY or LESS??
soalan apekah ini..saya pilih or

Wednesday, August 4, 2010

.celaru.

aduhh, benci perasaan ini..
feeling blue..;(
MyEm0.Com


::broken trust broken heart::