CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, July 1, 2012

2 bulan

ini adalah entri ke 3 selepas 2 bulan kawin.
baru lepas final exam. tengah bersedia untuk praktikal. sibuk mencari supervisor thesis.
baru seminggu betul2 ada kat umah enck suami. sebelum ni macam chipsmore. huhu. nama pun PJJ.
rutin sepanjang 2 bulan ni, weekdays aku jadi student,weekend jadi housewife. tapi pantang xde kelas untuk 2 hari weekdays pun aku terbang ke rumah encik suami. tempat seorang isteri adalah disisi suami. hekhek~
perubahan fizikal,pipi semakin naik menggunung. badan semakin cekeding.

esok 2 julai. esok dah start praktikal. glurpppp~

buku log. pegawai yang dihubungi adalah suami sendiri. boleh ke tulis camtu? huhu

2 kata-kata mereka:

Liza Razak

mesti mencabar PJJ ni bila dah kawen kan :) apa pun semoga berbahagia selalu :)

wani

liza razak : tenkiu :) agak mencabar gak la,tp nasib baik 2 jam je nk ulang alik.

Post a Comment

|i follow|